fredag, oktober 01, 2010

Ett fantastiskt Besöksrekord

Vilken månad September blev då ett redan fantastiskt rekord slogs. I December 2009 besöktes min blogg av 3913 unika besökare och det var rekord fram till den nyss gånga September månad. Näst bäst var Augusti i år då 3339 besökte min blogg. Då förstår ni hur bra September var då hela 4859 besökte bloggen. En ökning från det tidigare rekordet med 946 personer. Jämför man med Augusti är det en ökning med hela 1520. En sanslös ökning och ett rekord som kommer att stå sig väldigt länge förmodligen. Den bäste dagen var den 20 september då hela 1227 besökte min blogg och det är den bästa dagsnoteringen någonsin. Den minst besökte dagen var den 4 september då jag endast hade 54 besökare. Dagsgenomsnittet är 156 personer och det är en ökning sen augusti med 35 personer. Månadsgenomsnittet ligger på 2172 och är en ökning med 93 personer.

Jag är givetvis glad över denna ökning men är väldigt ödmjuk inför rekordet. Tack alla som besöker bloggen. Det är ett fantastiskt rekord som jag inte ens varit i närheten av innan och det kommer nog dröja innan jag är det igen  Men en sak vet jag att det är att jag fortfarande kommer sträva efter att göra en så bra blogg som möjligt med dagliga uppdateringar som handlar om politik, sport, kultur, fotografier och andra saker som berikar livet i vardag och högtid. Välkomna att besöka min blogg även i fortsättningen och kommentera gärna det ni ser eller läser. Jag uppskattar det väldigt om ni gör det. Bloggen är öppen för alla dygnet runt.


De tre bästa månaderna:
September 10: 4859
December 09: 3913
Augusti 10: 3339

De sex senaste månaderna:

april: 2546
maj: 2903
Juni:2190
Juli: 2239
Augusti: 3339
September: 4859

Inga kommentarer: