måndag, augusti 09, 2010

Om 41 dagar säger vi Hejdå till Rainfeldt & co

3 kommentarer:

Markku Ahonen sa...

Jag önskar att din dröm om "Hej då till Reinfeldt" slår in men tyvärr visar siffrorna det motsatta. Man undar hur solidaritetstänkandet är hos svenskarna men de som har jobb och är friska verkar helt se till den egna plånboken istället för kollektivet. Själv är jag pessimistisk och tror på fortsatt borgerlig regering!

Lasse Kronmar sa...

Hej Nicke, hittade din blogg när jag letade efter Sveriges Cultband på youtube. Tack för de fina inläggen från karnevalen. Lycka till med politiken! Själv håller jag mig till musiken.

Nicke Grozdanovski sa...

Tack Markku och Lasse för kommentarerna

Markku- Drömmen ska bli sann och det är som i fotbollens värld att tror vi inte på det själva... segern alltså hur ska vi då övertyga de tveksamma. Det ser inte ljust ut nu det ska medges, men man vinner inga val den 10 augusti utan det är den 19 september som gäller och med din och andras hjälp ska vi fixa detta.

Lasse- tack för dina berömmande och lyckönskade kommentar. Det värmer och även om du inte är politiker så är din musik betydelsefull :) Kultur är viktigt för oss människor.