lördag, augusti 01, 2009

Tre besökare från tredje platsen.

Ännu en månad har tagit sin början och ännu en månad har vi vinkat farväl. Denna månad Juli blev liksom Juni ett väntad tillbakagång sen rekordmånaden maj med sina 2750 unika besökare. Med unika besökare menas att endast en dators IP räknas endast en gång/dygn som senare sparas i statistiken som jag kan följa.

Juli slogs sig in på en fjärdeplats av de bästa månaderna med sina 1969 unika besökare. Det är endast tre besökare ifrån junimånad som är den tredje bästa någonsin. Då ska man dock komma ihåg att juni har en dag mindre än Juli. Sommaren med Juni och Juli brukar vara sämre besöksmånader än resterande månader av året men med strax under 2000 känns ändå rätts så bra tycker jag.

Dagsgenomsnittet är detsamma som i juni nämligen 65. Månadsgenomsnittet ligger på också på i stort sett samma nivå som Juni nämligen 1519 besökare och det är minus 1 sen juni.

Jag vill tacka alla besökare till min blogg och ett särskilt tack till alla som lägger in en kommentar då och då. Alltid trevligt att få respons på det man publicerar. Dessutom lär jag mig väldigt mycket om olika artnamn från mina naturintresserade kamrater och det tackar jag för :-)

Nu blir det spännande att se om Augusti blir en ökning eller minskning från Juli och Juni. Men hur det än går så kommer jag fortsätta att göra min blogg både läsvärd och sevärd även i fortsättningen så välkomna att besöka min blogg även under augusti och den kommande hösten.

De tre bästa månaderna:
Maj 09: 2750
April 09: 2388
Juni 09: 1972

De sex senaste månaderna:

Februari: 1343
Mars: 1766
April: 2388
Maj: 2750
Juni: 1972
Juli: 1969

Inga kommentarer: