onsdag, december 24, 2008

Jag Önskar Alla En Riktig God Jul

5 kommentarer:

Björn Nilsson sa...

Finns det inte en glimt av tanken "stoppa konstiga fotoförsök" i Tornado-ögat? God Jul själv, tänd ett ljus som lyser upp det mörkaste Småland!

Nicke Grozdanovski sa...

Jo du har helt rätt Björn. :-) Jag fick kämpa för att få Tornado samarbetsvillig, det var inte det lättaste. Blev många omtagningar innan jag blev nöjd och Tornado med för att de äntligen var över. :-)

Hoppas du haft en trevlig julafton Kamrat Björn.

Björn Nilsson sa...

Före detta är jag väl - men julafton var lugn och fridfull. Det kanske var till viss hjälp att jag hade fixat julklapparna redan i somras för att undvika julstressen.

Björn Nilsson sa...

PS. Om du använder något bildbehandlingsprogram kan du väl sätta på hundstackaren vilka konstiga huvudbonader eller klädesplagg som helst utan att han (?) hon (?) ens behöver vara i närheten av dem. DS

Nicke Grozdanovski sa...

Tornado är glad för att han normalt sätt inte behöver använda kläder eller tomteluvor. Hans naturliga klädsel duger bra tycker han.