måndag, oktober 06, 2008

Efter Stormen

Efter helgens ostadiga väder som kulminerade med stormen som började natten till söndag och fortsatte under gårdagen fick vi idag uppleva en underbar höstdag med en lika underbar höstmåne som avslutning. Solen lyste från en klarblå himmel och visade att även oktober kan vara vacker på våra bredgrader. Med Kameran i högsta hugg blev det underbara höstbilder som ni får ta del av här nere. En bild säger mer än 1000 ord heter det så jag låter bli att kommentera dem utan det är bara att sätta sig bekvämt och njuta av skönheten som hösten bjuder på.












3 kommentarer:

Anonym sa...

Även i den här delen av Sverige har vi haft en sån vacker höst dag.
Suttit på en parkbänk o låtit solens strålar värma mig o ge mig energi.
Du är en duktig fotograf.

Kram Karin

Björn Nilsson sa...

Månen och droppen:
bilderna är toppen!

Nicke Grozdanovski sa...

Tack Karin och Björn. Jag älskar denna årstid som bjuder på så mycket av skönhet och färgprakt. Men o andra sidan gillar jag alla årstider. :-)

Sen var jag nöjd att få med en liten hängande vattendroppe på ett granbarr och en vacker halvmåne. Det visar naturens variation som man ibland glömmer bort.