söndag, juli 29, 2007

FC Utrecht- Hammarby IF 1-1

Hammarby lyckades spela 1-1 på bortaplan mot holländska Utrecht och tack vare bortamålet så är Hammarby vidare till UEFA-cupens andra kvalomgång. Målskytt för Hammarby var backen David Johansson som i den 68 minuten kvitterade Utrecht ledning. Mycket starkt av Hammarby att slå ut ett holländskt lag av Utrecht kaliber. Detta ger mycket erfarenhet och självförtroende för de grönvita hjältarna inför allsvenskan och den fortsatta europeiska äventyret. Lottningen till andra kvalomgången till UEFA-cupen sker på fredag. Mer information kommer senare i kväll.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Jag såg ett inlägg från din i maj på en annan blogg där man efterlyste världens bästa låt. där nämnde du Sveriges Cult Band. Jag letar förgäves efter band eller cd som Kjell Andersson gjort, han spelar ju med det bandet. Vet du var man kan få tag på hans musik? Vore oerhört tacksam för svar!!!
jezika85@hotmail.com

Anonym sa...

hej...hittade rätt nu...tack iaf, du fick in mig på rätt spår.

Nicke Grozdanovski sa...

Varsegod :-) det är alltid trevligt att kunna hjälpa till. Cultbandet är jättebra alltså. Det är en musik man blir glad av. Hoppas du får glädje av de du hittade.

Mats sa...

Hammarbyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!

Nicke Grozdanovski sa...

Vi är ju Sveriges bästa lag :-)

Fredrik Andersson sa...

Gissa vem som hade satt enkelkryss på tipset...

Nicke Grozdanovski sa...

Det är bra fredrik att du följde mitt råd om enkelkryssen i denna match :-) eller kanske du ändå kom på det utan att följa mitt tips