fredag, mars 12, 2010

Kommunlistan är faställd.

På vårt årsmöte i går i Broakulla Folkets Hus faställdes kommunlistan inför höstens val. Jag fick förtroendet att stå överst på listan och tackar ödmjukt för det förtroendet som mina partikamrater gett mig. Men en valrörelse är ingen enmansshow utan ett lagarbete där vi alla tillsammans ska sträva efter och känna oss delaktiga framgången. Jag är övertygad om att vi kommer göra ett bra kommunval. Nu börjar valrörelsen och jag känner mig trygg att ha fantastiska, kunniga och idérika partikamrater med i Vänsterpartiet i Emmaboda kommun.

De tio första namnen.

1. Nicke Grozdanovski, Emmaboda
2. Hugo Grönlund, Lindås
3. Mikael Nilsson, Lindås
4. Lise Kroer, Åfors
5. Gun Mälberg, Broakulla
6. Daniel Miletic, Emmaboda
7. Anna Nilsson, Emmaboda
8. Kent Mälberg, Broakulla
9. Janne Brunni, Lindås
10.John De Bie, Emmaboda

2 kommentarer:

Mikael.R.Nilsson sa...

Daniel bor väl i Emmaboda

Nicke Grozdanovski sa...

Ja visst gör han det.:-) Han har bott i Broakulla tidigare. Ska genast ändra det.