lördag, november 11, 2006

Stolthet och Lycka

Jag tänker inte skriva mycket om premiären. Man saknar ord och är jättelycklig av genomförandet. Premiären satt helt perfekt och hela publiken gillade de såg. Detta är en seger för oss alla och för Åfors ort. Detta är de man har strävat efter sen starten i mitten av september. Känslomässigt är man helt slut men är helt lycklig inombords. Ingen fylla i världen kan ersätta den berusning man känner nu. Nu får man suga på denna karamell och ladda för nästa föreställning som är i redan i morgon.

4 kommentarer:

tomasrj sa...

"Ingen fylla i världen kan ersätta den berusning man känner nu."

Vad härlig du är Nicke! Grattis! Underbart för dig och de andra i föreställningen.

Nicke Grozdanovski sa...

Tack Tomas för dina värmande ord. Att stå på en scen är helt underbar känsla och detta ska jag ha med mig in i mitt övriga liv :-)

Anonym sa...

Bra jobbat:) synd att jag inte kunde närvaro men den 26 kommer jag.
tänkte att du kunde länka till vårat lag i Veberöd:

http://www.vaif.se/index.asp


sköt om dej

Nicke Grozdanovski sa...

Tack brorsan för dina berömande ord, jag är stolt över dig och det du och Rickard jäghagen gör så de är en självklarhet att jag ska länka till ert lag Veberöd