tisdag, januari 16, 2007

Veckans Stryktipsförslag

Förra veckan hade jag fem rätt på tipset och det är jag självklart inte nöjd med. Nu tar vi nya tag denna vecka och lördagens matcher. Kupongen ser halvsvår ut med många utmanande matcher att bita i. Match 1-7 är hämtade ur Engelska Premier league och matcher 8-13 är från Engelska andra divisionen som kallas Championship. Jag kör 32 raders vilket innebär att man har rätt till fem halvgarderingar. Min enkelrad kommer först och mina garderingar kommer efter.

1. Aston Villa- Watford 1
2. Fulham- Tottenham X 2
3. Manchester C- Blackburn 1

4. Middlesbrough- Bolton X 2
5. Newcastle- West Ham 1
6. Portsmouth- Charlton 1

7. Reading- Sheffield U 1
8. Burnley- Norwich X 1
9. Ipswich- Colchester 2

10. Leeds- West Bromwich 2
11. Preston- Stoke 1 2
12. Queens Park R- Southampton 2
13. Sheffield W.- Sunderland X 1

Lycka Till !!!

Inga kommentarer: