söndag, januari 01, 2012

Välkommen 12

Det nya året inleddes med kyla och frost men förbyttes under nyårsdagens eftermiddag till mildväder och blöta.






Årets första bild blev från jobbet på Ekebo 44 minuter efter midnatt. Jag jobbar hela helgen så mitt nyårsfirande har varit hos föräldrarna i Åfors och i Algutsboda. Men även om man jobbar en sådan här natt hindrar det inte att man gör det trevligt. Så här trevligt hade jag och min arbetskamrat Janina det på jobbet i Ekebo denna nyårsnatt.









Denna bild är från Centrumtorget kl. 8.05 på nyråsdagsmorgonen. Redan hade Konsum haft öppet i en timme och trots att jag var där så tidigt jag kunde efter jobbet så var jag inte först i kön i år heller.









Solen håller på att gå upp för första gången nådens år 2012. I Emmaboda gick solen upp kl. 8.33. Bilden är tagen 8.08

Inga kommentarer: