onsdag, november 03, 2010

Oktober blev lite sämre än väntat

Då är det dags att redovisa oktober månads besöksstatistik, Efter den fantastiska September som blev den bästa besöksmånaden med 4859 unika besökare blev det en återgång till mer normala 2481 i oktober. Det är till och med mindre antal än normalt och detta är inget jag är nöjd med utan vill gärna ha besöksantal som åtminstone är i närheten av 3000 strecket Dagsgenomsnittet ligger på 81 och det är en minskning med 75 personer sen rekordmånaden September. Månadsgenomsnittet ligger på 2181 och det är en ökning med nio personer sen förra månaden. Bästa dagen var den 5 oktober med 142 besökare och sämst var den 9 oktober då 54 stycken besökte bloggen.

Inriktningen på bloggen har stått fast sedan länge. Det är att sträva efter att göra en så bra blogg som möjligt med dagliga uppdateringar som handlar om politik, sport, kultur, fotografier och andra saker som berikar livet i vardag och högtid. Jag har dock funderingar på att förändra bloggens utseende som har varit likadant sedan en tid tillbaka. Men hur och när det vet jag inte än, vi får se hur det blir. Men jag är glad för varje besök på min blogg och ni är alltid välkomna att besöka bloggen. Kommentera gärna det ni ser eller läser. Jag uppskattar det väldigt om ni gör det. Bloggen är öppen för alla dygnet runt. Ge positiv eller negativ kritik till artiklarna, bilderna eller andra inlägg. Det enda kravet är att ha en god debatt ton. Jag har inte haft några problem med detta hittills utan de allra flesta skriver på ett mycket förtjänstfullt sätt. Hoppas att det kan fortgå på samma sätt även i framtiden

De tre bästa månaderna:

September 10: 4859
December 09: 3913
Augusti 10: 3339

De sex senaste månaderna:
maj: 2903
Juni:2190
Juli: 2239
Augusti: 3339
September: 4859

Oktober: 2481

Inga kommentarer: