lördag, januari 26, 2008

Veckans Stryktipsförslag

Nu är i absolut sista timmen kommer här mitt förslag till helgen stryktips. Denna helg bjuds vi på FA-cupen igen förutom match 1 som är en Premier League match. För några veckor sedan när det senast var FA-cupmatcher vann en ensam vinnare med 13 rätt hela 5 miljoner kronor. Blir det något liknade denna gång? Ja vinner amatörlaget Havant & Waterlooville borta mot Liverpool i match 10 kan de bli t o m ännu mer utdelning om någon galning sätter en seger för DIV 6 laget. För match tio är den säkraste etta som någonsin varit på en tipskupong i allafall på bra länge. Därför vore det ju mycket häftigt om det blev något annat. Men jag sätter ändå givetvis en säker etta i den matchen.

För övrigt så är detta mitt förslag till 13 rätt och Som vanligt kör jag 32 raders system dvs. fem halv garderingar och enkelraden kommer först och mina garderingar sen.


1. Aston Villa- Blackburn 1
2. Arsenal- Newcastle 1
3. Coventry- Millwall 1

4. Hereford- Cardiff 2
5. Oldham- Huddersfield x 1
6. Peterborugh- W. Bromwich 2


7. Portsmouth- Plymouth 1 x
8. Watford- Wolverhampton x 2
9. Southampton- Bury 1

10.Liverpool-Havant & Waterlooville 1
11. Wigan- Chelsea 2
12. Manchester U- Tottenham 1
13. Sheffield U- Manchester C 2x

LYCKA TILL !!

Inga kommentarer: