tisdag, januari 01, 2008

Rekord

Årets första blogginlägg är en rekord notering. Aldrig har så många besökt min blogg som under december. För första gången i min bloggs historia passerades tusenbesöks vallen då hela 1032 unika besökare noterades under årets sista månad och det ska jämföras med det tidigare rekordet som var i juli med 892 besökare. Dessutom kan man jämföra med november statistiken som visade endast 695 besökare.

Med unika besökare menas att endast en dators IP räknas endast en gång/dygn som senare sparas i statistiken som jag kan följa.

Tack alla ni som läser min blogg och jag hoppas ni fortsätter att besöka bloggen även under det nya året 2008 som just börjat. Bloggen uppdateras ofta med artiklar eller bilder och det känns trevligt att veta att ni besöker och läser eller tittar på det som publiceras här. Kommentera gärna det ni ser eller läser för det uppskattas av chefredaktör Nicke.

Än en gång ett stort Tack och jag önskar alla en God Fortsättning på år 2008.

Inga kommentarer: