lördag, november 17, 2007

Veckans stryktipsförslag

Nästa sommar kommer EM att spelas i Österrike och Schweiz och 16 lag kommer då att göra upp om EM-titeln. I dag spelas den näst sista omgången i EM-kvalet och på onsdag den allra sista. Men många lag kommer bli klara redan i kväll. Som ni förstår är det EM-kval matcher på veckans tipskupong med några heta matcher och samtliga 13 matcher är kvalmatcher.

Sverige möter Spanien på bortaplan och ett kryss gör att båda lagen blir klara för EM. Jag tror att Sverige lyckas nå oavgjort i Madrid men jag kommer också att gardera kryss med en etta. Även vid en förlust är Sverige klara om Danmark tar poäng borta mot Nordirland. Men jag tror inte de gör det utan jag tror att Nordirland kommer att vinna den matchen. Så här tror jag att nyckeln till 13 rätt kommer att se ut.

1. Spanien- Sverige x 1
2. Nordirland- Danmark 1
3. Polen- Belgien 1

4. Skottland- Italien 1 2
5. Norge- Turkiet 1
6. Makedonien- Kroatien 2

7. Israel- Ryssland x 2
8. Bulgarien- Rumänien 1
9. Serbien. Kazachstan 1

10.Litauen- Ukraina 2
11.Tjeckien- Slovakien 1
12.Wales- Irland x2
13.Lettland- Lichtenstein 1 x

Lycka Till !!!

Inga kommentarer: