torsdag, juli 27, 2006

Grattis

Idag fyller min dvärgpudel Tornado och hans bror Rambo 1 år. Vill på detta orginella sätt gratta dessa två familjemedlemar som skänker så mycket skratt och kamratskap. Jag är väldigt glad att dessa två pojkar är en del av mitt liv. Tornado är min medan Rambo bor hos mina föräldrar och de nätter jag jobbar så är mina föräldrar hundvakt åt Tornado. Så bröderna får träffas ofta och leka och bråka med varandra och de mår de de väldigt bra av.

Nu var de meningen att jag skulle lägga upp bilder av hundarna men tyvärr så verkar de inte funka så de får bli en annan gång.

Grattis Tornado och Rambo

2 kommentarer:

Nicke Grozdanovski sa...

De fick varsin boll och ett tuggben så jag hoppas de är nöjda :-) Va gäller bilderna så hoppas jag att de funkar snart.. men i teknikens värld kan man aldrig veta :-)

Nicke Grozdanovski sa...

Fast du ska veta att tårta går ner även för hundar :-) de har inge emot de om man säger så.