måndag, juli 20, 2009

Boktips för hängmattan

Jag har tänkt och skriva om boktips så här i semestertider på min blogg och vill därför fråga dig om du har någon boktips att förmedla mig och mina bloggbesökare. Jag har fått in några tips redan men vill gärna ha flera så har du någon bok du vill rekommendera så skriv lite om varför du tycker att man ska läsa just ditt boktips. Har du fler än en bok att tipsa går det bra det också dock max tre av utrymmesskäl. Boken kan vara både skönlitterär, faktaböcker, biografier mm.

Jag har tänkt att publicera ditt och andras boktips på onsdag och framåt så tveka inte om du har ett tips på en bok som du tycker är bra som du vill att andra ska läsa.

Tack för din medverkan och kamratliga hälsningar från mig och hoppas på en fortsatt trevlig sommar trots det blöta vädret de senaste dagarna

Maila ditt boktips till min mail: nicke.grozdanovski@vansterpartiet.se

Inga kommentarer: