måndag, januari 11, 2010

Året 09 i bilder- Del 3. Tredje kvartalet

Efter andra kvartalet kom helt logiskt den tredje som skildrar Juli och September och det innebär semestertider och mycket bilder och en hel del resor. Det innebär också att den tidiga hösten kommit med sina färgsprakande natur. Så välkommen in och titta på Del 3 av min bild årskrönika. Ni kom som vanligt även klicka er till föregående års krönika som skildrar denna tid på året.



Året 2007 i bilder Del 3: här
Året 2008 i bilder Del 3: här

2 kommentarer:

Lasse Strömberg sa...

Kul sammanställning.
Fast jag har två önskemål när det gäller ditt musikval.
Låtarna är det inget fel på, tvärtom, men hur vore det att försöka hitta ett bättre arrangemang på Bella Ciao? Och så hade jag hellre hört Greta Segersons rappversion av Jolly Bob.
Men annars är din sammanställning perfekt.
Mer sånt!

Nicke Grozdanovski sa...

tack för berömmet Jag tycker det är bättre att göra en film än att rada upp en massa bilder och det filmerna har motsvarat mina förväntningar.

När det gäller musikvalen så har de jag bara de här versionerna på min dator, men jag personligen tycker de är bra även om det finns andra som också är lika bra :-)