söndag, januari 24, 2010

Året 09 samlat i en "box"

Varje ansenlig TV-serie kan man numera köpa som en DVD-box. Det är bra sätt att samla serier som man vill se, men som man tvärr bara missar och även nostalgiska serier från barndomens och ungdomens flydda dagar.

Jag vill inte vara sämre så här kommer min årskrönika i fyra delar som jag publicerade tidigare i januari samlat i en "box". Här kommer alltså en ny chans för dig som av någon anledning missade dem och för dig som återigen vill njuta av året 09 i min personliga version.







2 kommentarer:

Björn Nilsson sa...

Det var trevligt när snödropparna började titta fram. Ger hopp om framtiden!

Om jag skulle våga hacka på något i alla fall ... brungäss finns vad jag vet inte i någon fågelbok, men jag tyckte gässen i trandansen såg ut som grågäss.

Nicke Grozdanovski sa...

Det är bra att du vågar hacka för du har fullständigt rätt som vanligt. Det är grågäss man ser i bakgrunden och inget annat. :-)